zaterdag 5 mei 2012


Hij doet het!
De inimini zeefjes hebben supergoed meegewerkt gister. Wat ging het snel zeg al die zakjes.
We stonden een beetje beteuterd te kijken naar de voorraad die we hadden bedrukt.
En nu? Nu zijn we klaar... we hebben onze hemden en tassen dus ook maar even van een 'la Moustache' label voorzien want we hadden de smaak duidelijk te pakken!
Hee en zagen jullie het? We staan in de Flow! Met dank aan Een Nieuw Avontuur die de redactie van foto's heeft voorzien ;)
En er komt een vaderdag kado aan! Nog even de puntjes op de i hoor, bijna af! (herken je 'm trouwens? de mannen in onze huizen werden laaiend enthousiast van dit oude icoon ;)

5 opmerkingen:

  1. Flow?! Gefeliciteerd, dames! Superschattig zakjes, trouwens. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben ook op zoek naar een klein zeefdrukraampje, waar kan ik die kopen??? Leuke zakjes trouwens :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn favoriete bezigheid. Lijkt me wel moeilijker dan een gewoon groot raam en rakel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha, ik las toevallig de Flow en had jullie snorren zowaar herkend! Leuk hoor...

    BeantwoordenVerwijderen